تعمیر چیلر گودمن

برخی عزیزان زمانی که با شرکت تهویه سازان پرسپولیس برای درخواست تعمیرکار تماس می گیرند اشتباهاً بجای اینکه بگویند تعمیر داکت اسپلیت گودمن،می گویند تعمیر چیلر گودمن.

این اشتباه طبیعی است. چرا که این تکنولوژی جدید است و چون هواساز این دستگاه اغلب مانند فن کوئل های چیلر می باشد،این اشتباه رخ می دهد.

شما مشتریان عزیز می توانید در زمان خرابی دستگاه و یا سرویس از ساعت 8صبح تا 21 با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا به آیدی تلگرام شرکت آدرس خود را ارسال نمایید و از خدمات تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت بهره مند شوید.

لازم بذکر است که این شرکت فقط تعمیرکاران مختص دستگاه های داکت اسپلیت اصلی (کندانسور بالازن) دارد و به هیچ عنوان تعمیرات کولرگازی و یا داکت اسپلیت متفرقه را انجام نمی دهد و این یکی از حسن های تعمیرکاران ما می باشد که متخصص دستگاه های داکت اسپلیت هستند.

*شرکت تهویه سازان پرسپولیس به شما این اطمینان را خواهد داد که از تماس با این شرکت به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و ما هم در این باور هستیم که بهترین تبلیغات و بالاترین سرمایه ما شما مشتریان عزیز هستید.

*در صورت هر گونه تخلف شما می توانید 24ساعته شکایت خود را با شماره های زیر به شرکت تهویه سازان پرسپولیس منتقل نمایید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود آگاه نمایید.


شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی آدرس و شماره تماس خود را به آیدی تلگرام (Perspolis_GP) شرکت ارسال نمایند و از تخفیف 5% فاکتور استفاده نمایید.

آیدی تلگرام

 

 

تهویه سازان پرسپولیس

02166051586

خط ویژه


برچسب مطلب:

تعمیر چیلر گودمن,تعمیرات چیلر گودمن,نمایندگی چیلر گودمن,تعمیرکار چیلر گودمن,قیمت تعمیر چیلر گودمن,تعمیر چیلر گودمن+تهران,تعمیر گودمن,تعمیرات گودمن,نمایندگی گودمن,شرکت گودمن,شرکت چیلر گودمن,قیمت تعمیر گودمن,سرویس چیلر گودمن,سرویسکار گودمن,تعمیر داکت اسپلیت گودمن,تعمیرات داکت اسپلیت گودمن,سرویس داکت اسپلیت گودمن,نمایندگی داکت اسپلیت گودمن,نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت گودمن,قیمت تعمیرات داکت اسپلیت گودمن

 


شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 داکت ,تعمیر ,چیلر گودمن ,تعمیرات ,شرکت ,اسپلیت گودمن ,داکت اسپلیت گودمن ,تهویه سازان ,داکت اسپلیت ,تعمیر چیلر ,چیلر گودمن ,تهویه سازان پرسپولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیام ساختمان شبنم بهترین سایت کتابخوانی بیرجند موزیک عمومی نیمه روز چه فیلمی؟ www.kafsub.com