غانم الدوسری فعال ی عربستانی فاش کرد که محمد بن نایف و نزدیکانش در حمله مسلحانه اخیر به کاخ پادشاه این کشور دست داشته اند و نظامیان وفادار به او ممکن است هر لحظه دست به تحرکاتی بزنند.

 

مهر: «غانم الدوسری» فعال ی عربستانی و از معن خاندان آل سعود با اشاره به حمله مسلحانه اخیر به کاخ پادشاه عربستان تأکید کرد حوادثی که اخیرا در عربستان رخ داده است واقعی است و روایت دولت این کشور در خصوص تیراندازی به سوی یک پهپاد تفریحی صحت ندارد.   وی تأکید کرد که «محمد بن نایف» ولیعهد برکنار شده عربستان و نظامی های همسو با او همان افرادی هستند که از سلاح های سبک و پیشرفته در درگیری های اخیر استفاده کرده اند و عربستان به زودی شاهد تحرکات مردمی خواهد بود که دیگر ایمان آورده اند که بن سلمان با دروغ پردازی و بحران سازی در تلاش است تا مردم را فریب دهد تا از او حمایت کنند.   این فعال سعودی در خصوص دلایل ت پنهان کاری عربستان در مقابل افکار عمومی هم گفت که ریاض به دنبال آن است تا به جهان بگوید که امنیت در این کشور برقرار است و همه چیز در امن و امان است. در حالی که بسیاری از افرادی که با من در تماس بوده اند اعلام کرده اند که تهدید شده اند تا تصاویر مربوط به حوادث اخیر عربستان را منتشر نکنند.  

الدوسری گفت که نمی توان به صورت دقیق گفت که از داخل کاخ پادشاه عده ای قصد کودتا علیه او را داشته اند اما.

 


بصیرت عربستان ,پادشاه ,اخیر ,حمله ,کشور ,فعال ,مسلحانه اخیر ,حمله مسلحانه ,ی عربستانی ,فعال ی ,فعال ی عربستانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی دانلود رایگان طراحی و اجرای شبکه ، لینک رادیویی، دکل مهاری وو سل | اولین سایت خرید و فروش هیرو و اکانت ورلد اف وارکرافت در ایران بهترین سایت قیمت باسکول |ایران فیلم مووی|دانلود روزانه| تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود فایل های کمیاب گرمی موزیک